Kıbrıs Türk Orta Eğitim Öğretmenler Sendikası (KTOEÖS) Başkanı Selma Eylem, Mart 2017'den bu yana başkanlığını yürüttüğü sendikanın bu ay gerçekleştirilecek olağan genel kurulunda yeniden aday olmayacağını açıkladı.

Görev süresi boyunca eğitim politikaları, öğretmen hakları ve laiklik konularındaki çıkışlarıyla öne çıkan Eylem, özellikle sendikal eylemler ve hükümet politikalarına yönelik eleştirileriyle gündemdeydi.

Kuzey Kıbrıs TV'de katıldığı programda, 'Muhtemelen başkan olarak son geldiğim programdı' diyerek veda edeceğini açıkladı.

YKS'nin ilk oturumu TYT sona erdi... AYT ve YDT oturumları yarın
YKS'nin ilk oturumu TYT sona erdi... AYT ve YDT oturumları yarın
İçeriği Görüntüle

Eylem, açıklamasında öğretmenler başta olmak üzere toplumsal duyarlılık gösteren herkese teşekkür etti.

Kaynak: RSS